Magical moments



Goodmorning everyone!
My card for today is made with hello little friend. This stamp will be in stock soon at funkykits.
The friend I left out and I took a butterfly instead.
She is colored with copics markers.
The papers are from Glitz and the sentiment is from whimsy stamps.
I am sorry but I had to use a lot of flowers and roses again..
On the tag in the craft mini envelope you can write something personal.

I hope you have a lovely weekend, I am of to the docter, I have a frozen shoulder, and it hurts really bad, so now we try to do a injection in it, so the pain will go away. So keep my fingers crossed.

Hugs Tiets xx
****************
Er is alweer een week voorbij en dus op vrijdag mijn beurt om jullie iets te laten zien. Ik heb Hello Little friend gebruikt en de friend even weggelaten en daarvoor een vlinder gebruikt. De stempel is
momenteel even niet leverbaar, maar hou de winkel in de gaten, hij komt wel weer!!
Ik heb ingekleurd met copics markers, en de papiertjes zijn van Glitz. Natuurlijk zoals jullie van mij gewend zijn veel bloemen en een vintage touch.

Ik wens iedereen een fijn weekend, Ik moet eerst nog naar de dokter voor een injectie in mijn schouder. Ik heb nl een frozen shoulder en de pijn is zo hevig dat gewoon pijnstillers niet werken. Dus hopelijk doet deze injectie dat wel en zakt de pijn... duimen jullie voor me?!
Liefs Tiets xx

2 comments:

Doreen said...

This is gorgeous...love your image and fabulous papers.xxx

Shazza said...

totally gorgeous x